Hvordan stenge telefonsystemet midlertidig?

Dersom klinikken ønsker å stenge telefonsystemet midlertidig, selv om den ikke har en stengt dag, kan dette gjøres i telefonimodulet. Merk at kun en administrator i PasientSky kan stenge telefonsystemet midlertidig.

Hold musepekeren over telefonikonet. Beveg deretter musepekeren loddrett nedover, til du får opp menyen:

Trykk på Innstillinger og gå til Felles innstillinger. I denne menyen kan du velge å skru på funksjonen stenging av telefonkøen:

Trykk på knappen under stenging av telefonkøen. Da skal fargen endres fra grå til turkis:

Trykk på lagre nederst til venstre i vinduet. Telefonkøen er nå stengt. Du kan gjenåpne køen igjen ved å skru den på i denne menyen, eller ved å trykke på gjenåpne telefonkøen i telefonkø-widget.

NB: Når telefonkøen er stengt, vil innringere på hovednummeret høre lydmelding om at telefonen er stengt. Klinikken kan fortsatt ringe til hverandre internt og ringe ut.