Hvordan stenge timeboken og telefonen?

Skal klinikken stenge en eller flere dager, kan det oppdateres to steder i PasientSky: 

  • Arbeidsplanen
  • Under Tilgjengelighet

Ved å legge inn stengte dager skjer 3 ting: 

  1. Pasienter får ikke bestille timer på den/de aktuelle dagene
  2. Ledige timeluker forsvinner fra de aktuelle dagene, (mens allerede oppsatte timer blir stående og må flyttes manuelt)
  3. Telefonen stenger, og pasientene får beskjed om at klinikken er stengt på telefonsvareren (KUN hvis dere har telefoni fra PasientSky)

Oppdatering av stengte dager i arbeidsplanen skjer i Timebok-modulen: 

  1. Trykk Timebok og velg Arbeidsplan under Planlegging
  2. Trykk Rediger stengte dager (nederst til høyre)
  3. Trykk Legg til stengt dag, skriv inn en beskrivelse og velg dag
    Beskrivelse er kun synlig internt for ansatte på klinikken. Du kan også importere norske helligdager fra dette panelet.
  4. TrykkOppdater

Arbeidsplanen er nå oppdatert.


  1.  

Oppdatering av stengte dager kan også gjøres i Klinikk-modulen

  1. Trykk klinikk og gå til Åpningstider
  2. Trykk på Legg til stengte dager, skriv inn en beskrivelse og velg dato
    Beskrivelse er kun synlig internt for ansatte på klinikken. Du kan også importere norske helligdager fra dette panelet.
  3. Trykk på Oppdater

Stengte dager er nå oppdatert. 



Se bilde 2, 3 og 4 fra tidligere metode.